ПРАВИЛА ПЕРЕБУВАННЯ ПАЦІЄНТА
В КП «МІСЬКА СТОМАТПОЛІКЛІНІКА»
1. Координаційну роботу при зверненні пацієнтів забезпечує реєстратура, яка виконує функції запису хворих до лікарів, надає довідкову інформацію. Пацієнт може отримати попередню інформацію про години прийому та перелік послуг безпосередньо у реєстратурі закладу або телефоном.
2. За попереднім записом, пацієнт зобов’язаний не менше як за 1 годину до призначеного на прийом часу повідомити в реєстратуру особисто або за телефоном про можливість або неможливість відвідування лікаря.
3. Якщо пацієнт прийшов до стоматполіклініки вперше, реєстратор заповнює амбулаторну карту, в якій будуть відображені загальні дані. На прохання реєстратора пацієнт зобов’язаний надати паспорт або інший документ, що підтверджує особу.
4. Медична документація є власністю закладу і на руки пацієнтам не видається.
5. Інформацію про пацієнта з 18 річного віку може отримувати тільки сам пацієнт або довірена особа, у відповідності до норм чинного законодавства України.
6. На прийом до лікаря необхідно з’являтися в у попередньо визначений час, без запізнення. У разі некоректної поведінки хворого або запізнення на 15 хвилин і більше, прийом переназначається на інший час.
7. Перед візитом до лікаря любої спеціальності необхідно дотримуватись правил гігієни: старанно почистити зуби та прополоскати порожнину рота.
8. На лікування до лікаря-стоматолога не потрібно з’являтися натщесерце, або зразу після прийому їжі.
9. Перед відвідуванням дитячого кабінету батьки повинні психологічно підготувати дитину для відвідування лікаря.
10. В допоміжні кабінети пацієнти приймаються тільки за направленням лікаря-стоматолога.
11. Без виклику в лікувальні кабінети НЕ ЗАХОДИТИ.
12. Вхід в лікувальні кабінети – в бахілах або змінному взутті.
13. Пацієнти у стані алкогольного або наркотичного сп’яніння приймаються тільки по життєвим показникам.
14. Пацієнти з кровотечею, травмою, стаціонарні хворі приймаються без черги.
15. Під час та після лікування пацієнти повинні виконувати вказівки та призначення лікаря стоматолога.
16. Забороняється використання мобільних телефонів, аудіо- та відеопристроїв у лікувальних кабінетах.
17. Лікар має право проводити відео- та фотозйомку лікувального процесу з метою покращення процесу лікування, з дослідницькою та учбовою метою.
18. Пацієнт або уповноважена особа має право ознайомитись зі своєю амбулаторною карткою в присутності лікаря без фото- та відеозйомки після проведення внутрішнього аудиту.
19. Обстеження, лікування, медичні втручання та маніпуляції проводять лише за умови отримання письмової поінформованої згоди від пацієнта, за виключенням станів, що загрожують життю пацієнта.
20. Гарантії на стоматологічне лікування не надаються в зв’язку з відміною наказу МОЗ № 305 від 22.11.2000р.
21. Інваліди війни (червоне посвідчення), у тому числі учасники АТО, які отримали таке посвідчення; чорнобильці 1 та 2 категорії, їх вдови, особи, які мають статус УБД, члени сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України – обслуговуються позачергово.
22. На прийомі у лікаря пацієнт повинен надати результати рентгенологічного дослідження на паперовому носії, якщо воно проведене за межами підприємства.